Eigen regie over de onderlinge communicatie
De keuze voor Teamly
Juvent en Nedbase zijn al jarenlang samenwerkingspartners. Zo is ook de website van Juvent ontwikkeld door Nedbase. De coördinator ICT bij Juvent: “Jaren geleden vertelde Nedbase ons over Teamly. We werkten toen nog met een statisch intranet. Dit intranet werd niet goed gebruikt en was weinig interactief. Een social intranet, dat lijkt op social media kanalen zoals Facebook en net zo makkelijk werkt, sloot aan bij onze wensen. We hadden behoefte aan een digitale werkplek dat de kans biedt om kennis met elkaar te delen, meer over elkaars werk te weten te komen en de juiste informatie snel te vinden. We kregen een demo, waren al snel overtuigd en kozen voor Teamly.”
Verschillende soorten gebruikers
In al die jaren is Teamly flink geoptimaliseerd. En dat komt mede door de input en ervaringen vanuit Juvent. Annemieke Martens, verantwoordelijk voor de communicatie bij Juvent: “De implementatie van Teamly was voor beide partijen nieuw. Samen met het ontwikkelteam van Teamly organiseerden we diverse sessies, richtten we het platform in en betrokken en enthousiasmeerden we de medewerkers. Daarna volgde de lancering en het daadwerkelijke gebruik van Teamly door de collega’s. Dat laatste blijft wel een uitdaging. Zo heb je altijd minder actieve gebruikers, gebruikers die enkel updates lezen en af en toe reageren op berichten, maar je hebt ook actieve gebruikers die zelf regelmatig content plaatsen.”
Een kans om jezelf te profileren
Binnen Juvent wordt Teamly primair gebruikt om de interne communicatie tussen de medewerkers onderling te versterken. Annemieke: “Juvent zit door heel Zeeland. Veel medewerkers zien of spreken elkaar niet altijd. Door Teamly hebben onze hulpverleners zelf de regie over de informatie die zij delen. Het is ook een kans om jezelf te profileren en jouw kennis en kunde te delen. De authenticiteit per gebruiker wordt sterker en de informatiewaarde wordt hoger. Daar draagt Teamly zeker aan bij.”
Teamly groeit mee
Enige tijd geleden hield Juvent een medewerkerstevredenheidsonderzoek. Annemieke: “Daaruit blijkt dat 90 procent van de respondenten weet dat op Teamly alle informatie vanuit de organisatie wordt gedeeld. Teamly wordt gezien als hét interne communicatiemiddel.” De coördinator ICT vult Annemieke aan: “Als ik terugkijk op de afgelopen jaren, is Teamly mooi doorontwikkeld. Veel ideeën die wij hadden zijn meegenomen. En dat gebeurt nog steeds. De samenwerking met het ontwikkelteam verloopt erg prettig. Teamly groeit mee met onze behoefte en met de ontwikkelingen in de markt.”
Interesse in Teamly? Plan een gratis persoonlijke demo.
Wat kun je verwachten?
In een Teams-meeting van een half uur laten we je in een gratis persoonlijke demo zien hoe Teamly werkt en wat de toegevoegde waarde is voor jouw organisatie.
Waarom een persoonlijke demo?
Zo kunnen we direct ingaan op jouw specifieke vragen en behoeften. De demo zal volledig afgestemd zijn op de situatie en uitdagingen van jouw organisatie. Laat je gegevens achter en wij nemen binnen 24 uur contact met je op!
"*" geeft vereiste velden aan