Veelgestelde vragen

Hoe snel kunnen wij aan de slag met Teamly?

Teamly staat binnen no-time live. Jullie Teamly omgeving staat al binnen enkele weken klaar om te vullen. Onthoud wel dat een goede introductie van het social intranet de sleutel is tot succes. Om dit zorgvuldig aan te pakken, is de gemiddelde doorlooptijd tot de livegang twee tot drie maanden. Onze adviseurs staan met onze bewezen aanpak volledig tot je beschikking om je hier stap voor stap doorheen te loodsen.

Wat zijn de kosten van Teamly?

Voor Teamly betaal je eenmalige inrichtingskosten en doorlopende kosten (licentie). Eenmalige werkzaamheden zijn nodig om het social intranet af te stemmen op jullie situatie. Denk hierbij aan de configuratie, toepassing van de huisstijl, advies en begeleiding rondom de adoptie en IT-werkzaamheden. Indien gewenst kunnen we gebruikersaccounts automatisch koppelen. De kosten zijn dus sterk afhankelijk van de wensen en klantsituatie. De licentie is standaard en dekt de doorlopende ontwikkeling (met een dedicated development team), hosting, support en technisch onderhoud af. Afhankelijk van het afnamevolume liggen deze kosten tussen de € 1,- en € 3,- per gebruiker per maand.

Is Teamly wel geschikt voor mijn organisatie?

Teamly is geschikt voor groot en klein. Of het nu gaat om een grote organisatie van duizenden medewerkers of een bedrijf met slechts enkele collega’s. De informatiebehoefte van medewerkers staat altijd centraal. Hier richten we Teamly op in en dit maakt iedere omgeving uniek. We adviseren je graag over een efficiënte inrichting van Teamly die naadloos aansluit op jouw organisatie.

Hoe word ik begeleid bij de implementatie van Teamly?

Met onze jarenlange ervaring in het ontwikkelen van (social) intranetten kijken wij verder dan alleen het middel ‘social intranet’. Voor, tijdens en na de lancering kun je op ons rekenen. Onze ervaren adviseurs begeleiden je naar de lancering en helpen je met het activeren en stimuleren van medewerkers. Ook na livegang blijven we in contact.

Met welke systemen kan Teamly koppelen?

Wil je andere systemen of applicaties integreren met Teamly? Geen probleem! Of het nu gaat om een gebruikerssynchronisatie via AFAS of Microsoft Azure of het snel kunnen inloggen via Single Sign On; Teamly koppelt met alles. We gaan graag met je in gesprek om de mogelijkheden te bespreken.

Wat maakt Teamly anders dan andere intranetten?

Teamly onderscheidt zich met een aantrekkelijk design en scoort hoog op gebruiksvriendelijkheid. Hierdoor is er sprake van een bovengemiddeld hoge ‘adoptie’ door gebruikers van deze intranetapplicatie. Daarnaast beschikken we over een eigen development team (in-house, geen out sourcing) en wordt er doorlopend full-focus aan dit product ontwikkeld. Door gebruik te maken van moderne, open en schaalbare technologie, is maatwerk altijd bespreekbaar. Dus voor generieke modules lift je mooi mee op de ontwikkelingen van Teamly zelf, maar bij specifieke wensen en eisen kunnen we hier altijd een invulling aan geven. Tenslotte staat er een team van ervaren adviseurs tot je beschikking om ervoor te zorgen dat het intranet ook echt gaat landen binnen je organisatie. Want een mooie applicatie is één ding, maar een zorgvuldige implementatie en de communicatie rondom de lancering zijn minstens zo belangrijk!

Hoe kan ik inloggen bij Teamly?

Om in te loggen bij Teamly ga je direct naar jouw persoonlijke Teamlyaccount in de adresbalk van je browser. Vaak is dit jouwbedrijfsnaam.teamly.nl. Vervolgens log je in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Je kan je accountnaam vinden in de e-mail die je van ons ontvangen hebt na het aanmaken van je account. Wanneer je zakelijke e-mailadres is gekoppeld aan Teamly, kun je met Keycloak inloggen