Waarom Teamly jouw organisatie verrijkt
Teamly maakt samenwerken super makkelijk. Het social intranet is een plek waar we medewerkers met elkaar verbinden. En waar kennisdeling, betrokkenheid en communicatie centraal staan. Teamly heeft alle functionaliteiten om mensen samen te brengen. Van kringen tot nieuwsberichten en van een documentenbibliotheek tot een overzichtelijk dashboard met persoonlijke notificaties. Zo ben je altijd razendsnel op de hoogte van het laatste nieuws!
- Als social intranet
- Als communityplatform
- Voor kennisdeling
- Voor crisiscommunicatie
- Voor meer betrokkenheid
- Als bedrijfsencyclopedie
- Als onboardingstool voor nieuwe medewerkers
- Als vervanging van het vele mailverkeer
- Om meningen van medewerkers te peilen
- Om versnipperde communicatie tegen te gaan
- Om slimme koppelingen met bedrijfsapplicaties te maken
Waarom Teamly?
Persoonlijk
Sociaal
Kennis delen
Communiceren
Eenvoudig
Gebruiksvriendelijk
Veilig
Mobiele app
Wat Teamly anders maakt:
#1 Altijd up-to-date
Teamly is altijd up-to-date. Ons team ontwikkelt Teamly continu door. Dit doen we op basis van eigen inzichten én de waardevolle feedback van onze gebruikers. Het grote verschil met een maatwerk intranet is dat je als Teamly gebruiker profiteert van alle ontwikkelingen die we doorvoeren binnen de applicatie.
Heb je een wens voor een bepaalde feature? Grote kans dat deze op onze roadmap staat. Zo niet, dan gaan we graag met je in gesprek om je wensen te bespreken. Een module of koppeling op maat behoort ook tot de mogelijkheden. Ben je benieuwd naar de nieuwste releases? De meest recente updates vind je gemakkelijk terug in Teamly via het cadeautje, of op onze website.
#2 Eigen ontwikkelteam
Bij Teamly ontwikkelen we alles ‘in huis’. We hebben ons eigen ontwikkelteam met adviseurs, frontend- en backend-developers en UX-designers. Ook bij ons supportteam kun je altijd terecht voor vragen.
#3 Slimme koppelingen maken
De kans dat jouw organisatie met veel verschillende bedrijfsapplicaties werkt, is groot. Teamly is het knooppunt dat deze systemen met elkaar verbindt. Denk aan urenadministratie, roosters, declaraties, salarisstrookjes en documenten. Teamly biedt de mogelijkheid om slimme koppelingen te maken. Door deze pakketten in Teamly te ontsluiten, is het social intranet niet meer weg te denken uit het dagelijkse werkpatroon van jouw collega’s!
#4 Snelle implementatie
Teamly staat binnen no-time live. Jullie Teamly omgeving staat binnen enkele weken klaar om te vullen. Onthoud wel dat een goede introductie van het social intranet de sleutel is tot succes. Om dit zorgvuldig aan te pakken, is de gemiddelde doorlooptijd tot de livegang twee tot drie maanden. Onze adviseurs staan uiteraard voor je klaar om je hiermee te helpen en je door de implementatiefase te loodsen.
#5 Doorlopende ondersteuning, advies en support op maat
Met Teamly ben je verzekerd van onze doorlopende ondersteuning. We begeleiden je vanaf de allereerste kick-off tot aan de lancering. En ook hierna staan we voor je klaar. Of het nu gaat om een vooronderzoek, advies over de inrichting of de adoptie van Teamly of het migreren van alle content. Benieuwd naar onze aanpak? Neem gerust contact met ons op of vraag een gratis demo aan!
#1 Altijd up-to-date
Teamly is altijd up-to-date. Ons team ontwikkelt Teamly continu door. Dit doen we op basis van eigen inzichten én de waardevolle feedback van onze gebruikers. Het grote verschil met een maatwerk intranet is dat je als Teamly gebruiker profiteert van alle ontwikkelingen die we doorvoeren binnen de applicatie.
Heb je een wens voor een bepaalde feature? Grote kans dat deze op onze roadmap staat. Zo niet, dan gaan we graag met je in gesprek om je wensen te bespreken. Een module of koppeling op maat behoort ook tot de mogelijkheden. Ben je benieuwd naar de nieuwste releases? De meest recente updates vind je gemakkelijk terug in Teamly via het cadeautje, of op onze website.
#2 Eigen ontwikkelteam
Bij Teamly ontwikkelen we alles ‘in huis’. We hebben ons eigen ontwikkelteam met adviseurs, frontend- en backend-developers en UX-designers. Ook bij ons supportteam kun je altijd terecht voor vragen.
#3 Slimme koppelingen maken
De kans dat jouw organisatie met veel verschillende bedrijfsapplicaties werkt, is groot. Teamly is het knooppunt dat deze systemen met elkaar verbindt. Denk aan urenadministratie, roosters, declaraties, salarisstrookjes en documenten. Teamly biedt de mogelijkheid om slimme koppelingen te maken. Door deze pakketten in Teamly te ontsluiten, is het social intranet niet meer weg te denken uit het dagelijkse werkpatroon van jouw collega’s!
#4 Snelle implementatie
Teamly staat binnen no-time live. Jullie Teamly omgeving staat binnen enkele weken klaar om te vullen. Onthoud wel dat een goede introductie van het social intranet de sleutel is tot succes. Om dit zorgvuldig aan te pakken, is de gemiddelde doorlooptijd tot de livegang twee tot drie maanden. Onze adviseurs staan uiteraard voor je klaar om je hiermee te helpen en je door de implementatiefase te loodsen.
#5 Doorlopende ondersteuning, advies en support op maat
Met Teamly ben je verzekerd van onze doorlopende ondersteuning. We begeleiden je vanaf de allereerste kick-off tot aan de lancering. En ook hierna staan we voor je klaar. Of het nu gaat om een vooronderzoek, advies over de inrichting of de adoptie van Teamly of het migreren van alle content. Benieuwd naar onze aanpak? Neem gerust contact met ons op of vraag een gratis demo aan!
Interesse in Teamly? Plan een gratis persoonlijke demo.
Wat kun je verwachten?
In een Teams-meeting van een half uur laten we je in een gratis persoonlijke demo zien hoe Teamly werkt en wat de toegevoegde waarde is voor jouw organisatie.
Waarom een persoonlijke demo?
Zo kunnen we direct ingaan op jouw specifieke vragen en behoeften. De demo zal volledig afgestemd zijn op de situatie en uitdagingen van jouw organisatie. Laat je gegevens achter en wij nemen binnen 24 uur contact met je op!
"*" geeft vereiste velden aan